۱۳۹۴ دی ۸, سه‌شنبه

روحانی همچون یک روحانی


"وای بر مکذبین" به کرات در قرآن تکرار شده. اما چگونه هست که رئیس جمهوری اسلامی ایران چشم در چشم مسلمانان میدوزد و سخن میگوید؟ او که نه تنها رئیس جمهور کشوری با ادعای اسلام و دارای پرچم منقش به الله میباشد. بلکه خود نیز ملبس به لباس روحانیت نیز هست؟

سرتا پای روحانیت شیعی دروغ هست. آنها نه تنها اسلام را تکذیب کرده و اسلامی نو ساخته اند. همین اسلام نو را نیز هر روز تغییر میدهند تا بر صندلی قدرت باقی بمانند. اکنون نیز که قرآن خود را از روسیه دریافت کرده اند بعید نیست از سال بعد قبله خود را نیز به چین تغییر دهند. " وَيْلٌ يَوْمَئِذٍ لِّلْمُكَذِّبِينَ " وای در آن روز بر دروغگویان ( این آیه 9 بار در بین 50 آیه سوره مرسلات تکرار شده )
برای اثبات دروغگوئی روحانی کار زیادی نبایستی انجام داد. کافیست اظهارات ایشان در همایش وحدت اسلامی را با دخل و تصرفی کوچک تغییر داد. مطمئن هستم که این تغییرات کاملا برای مردم ایران آشناست. تغییراتی که رژیم جمهوری اسلامی ایران در اجلاس غیر متعهدها در تهران برای سخنرانی مرسی رئیس جمهور سابق مصر انجام دادند.
حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در همایش بین‌المللی وحدت اسلامی اظهارداشت: اگر روزی فکر و غصه ما این بود که متجاوزین و دشمنان خارجی و دشمنان اسلام به جان مسلمانان افتاده اند و کشوری اسلامی را اشغال کرده اند متاسفانه امروز در شرایطی هستیم که در جمع کشورهای اسلامی یا کشوری به کشور دیگر می تازد و بمب و موشک را بر سر مردم بی گناه میریزد و یا در دورن دنیای اسلام گروه‌هایی به نام اسلام و حزب الله لبنان و دفاع از حرمین تیغ بر رخ مسلمین می‌کشند.

هیچ وقت فکر نمی کردیم در دنیای اسلام اسرائیل فراموش شود، حتی از صحنه اخبار کشورهای اسلامی هم محو شد، اما آنچه مطرح می‌شود کشتار مسلمانان به دست مسلمان است یا حداقل آنها که ادعای اسلام دارند با پرچمی به جان مردم افتاده اند که آرم الله بر آن نقش بسته است.

روحانی تصریح‌کرد: آیا فکر می‌کردیم جمعی ولو اندک در درون دنیای اسلام عملی و زبانی اسلام را برای کشتار و خشونت، اجحاف و ظلم در جامعه استفاده کنند؟ در این شرایط حساس منطقه و در شرایط حساس دنیای اسلام رسالت و وظیفه سنگینی همه بر دوش خود احساس میکنیم.

روحانی در ادامه افزود: بنده از شما صاحبنظران، اندیشمندان، مسئولان فرهنگی کشورهای اسلامی سوال می‌کنم ویرانی سوریه به نفع کیست؟ ما که خیابان‌ها و بناهای سوریه را تخریب کردیم و یا آثار تمدنی آن کشور را از بین بردیم و نفت مردم ایران را دزدیده برای تخریب سوریه به دیگران فروختیم تنها خودمان و سوریه را در مقابل اسرائیل که سال‌ها ایستاده و مقاومت کرده تضعیف کردیم. آیا شما عبرت نمیبرید؟

رئیس‌جمهور تصریح کرد: متأسفانه 84 درصد خشونت، ترور و آدم‌کشی در دنیای اسلام و در آفریقا، شمال آفریقا، خاورمیانه و غرب آسیا در حال رخ دادن است. ما مسلمان‌ها در برابر خون مسلمان‌ها مسئول هستیم؟ و باید پاسخگو و جوابگو باشیم؟ آیا قابل قبول است که پول نفت مسلمان‌ها را به روسیه بدهیم و بمب و موشک بخریم و بر سر مردم بیچاره سوریه بریزیم؟ آیا این قابل قبول است که موشک‌های اس 300 از روسیه بخریم و آن را در اختیار اسد و حزب الله لبنان و دیگر گروهک‌های تروریستی و حکومتهای ضد مردمی بگذاریم. ما را چه شده است که برای این همه کشتار و خونریزی مسئولیت نمی پدیریم و به نفع آنهایی که عامل اصلی خونریزی هستند تبلیغ می‌کنیم. آیا این برای دنیای اسلام شرم نیست که مسلمان‌ها با بچه‌های کوچک و زن‌ها در زمستان سرد در میان رودخانه، دریا و دریاچه به پناه یک کشور غیراسلامی بروند و آن کشور غیراسلامی آنان را پشت دروازه نگه دارد؟ مثلا چرا کشورهائی مانند کشور اسلامی خودمان ایران هیچ پناهی برای افغانستانیها نیستند. و از آنها در جنگ علیه مسلمانان سوریه استفاده میکند؟

وی با بیان اینکه خمینی,‌ پیام آور رحمت و اسلام در منطقه است، خاطرنشان کرد: اسلام دین محبت و برادری است امروز در برابر جهان این‌چنینی ما راهی نداریم جز آنکه مسلمانان دست به دست هم دهیم و حکومت اسلامی تشکیل دهیم تا به مردم ظلم کنیم. من همه کشورهای اسلامی منطقه و خارج منطقه حتی آنهایی که تا امروز بر سر همسایگان خود بمب و موشک زدند را دعوت می‌کنم تا دست برداریم و راه صحیح و درست را برگزینیم و به کشتار مسلمانان داخل کشور خودمان بپردازیم.

وی ادامه داد: ما در این یک سال گذشته چقدر از اسد با بمب و موشک و نیرو حمایت کرده ایم و اگر همان پول موشک و بمب را در میان فقرای داخل ایران تقسیم می‌کردیم، دیگر گرسنه‌ای شب سر بر بالین نمی‌گذاشت و اگر مردم ایران نمیتوانند اعتراضی بکنند، عامل آن فقر مادی و فقر فرهنگی است و بیایید فقر را گسترش داده فرهنگ را در جمهوری اسلامی ایران از بین ببریم.

روحانی تصریح کرد: سال‌هاست که از وحدت سخن می‌گوییم اما مگر وحدت دنیای اسلام بدون استفاده از دروغ اسلامی امکان‌پذیر است و مگر می‌شود اقتصاد، فرهنگ، علم و دانش، دانشگاه‌های ما به دنیای آزاد متصل باشد و آن گاه از وحدت و اتحاد برای سرکوب مردمان سخن بگوییم. مگر با کلام صاحبان منبر دانشجویان و تحصیل کرده ها مطیع میشوند. برای ایجاد جهالت و تداوم حکومت باید با کلام،‌ گفتمان و تبلیغ خودی های لباس شخصی کاری کنیم تا سد در برابر جوانان و تحصیل کردگان ایجاد کنیم و بدانیم جهالت با روحانی و خاتمی تداوم نمیابد و ما با تغییر لباس باید مسیر فکری جوانان را به سروش و گنجی و کدیور و اشکوری تغییر دهیم. شما می‌دانید در همین ایران حاکمانی به نام اسلام مسلط شدند، عالمان را کشتند و مساجد را خالی کردند اما آن هنگام که فرهنگ گفتمانی ایران توسط عالمان و محققان و حکیمان و عارفان مسلط شد در دربار ولایت فقیه ملایان جمع شدند، همین سروش مروج احکام رحمت اسلام شد و موسوی سازنده ساختمان کنفرانس اسلامی شد.

وی با بیان اینکه باید فکر جوانان دنیای اسلام را با ترویج صیغه تصرف کنیم، خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین وظیفه‌‌ای که بر دوش داریم تصحیح تصویر اسلام در افکار جوانان جهان است و به تعبیر امام راحل در برابر این جوانان دنیا هیچ قدرتی نمی‌تواند بایستد. چنانچه ما بتوانیم افکار عمومی دنیا را به اسلام روسی و رحمت چینی واقعی بکشانیم و ترویج کنیم.

روحانی افزود: متاسفانه در دنیای امروز افکار عمومی, جمهوری اسلامی ایران را از دید خشونتی که در منطقه به وجود می آورد می بینند چگونه می‌توانیم افکار عمومی دنیا را به مسیر دیگری منحرف کنیم. و در مسیری که خمینی برای ما قرار داده بود، در آن مسیر قرار دهیم. ما از روز اول به دنیا گفته‌ایم راه ما جمهوری اسلامی سرشار از خشونت است و از روز اول به دنیا گفته‌ایم که این دولت با هر مشکلی پای میز مذاکره می نشیند در هر حدی که لازم باشد تا حکومتش تدوام یابد.

روحانی تصریح کرد:‌ ما توانستیم با حیله و نیرنگ اثر منطق مردم را از بین ببریم و در بین ایرانیان اختلاف و چند دستگی ایجاد کنیم تا سال‌ها در ایران حکومت کنیم و قدرت روشنفکران را در میان آنها که در حال تشدید بود مهار کنیم.  و ما پای مردم را به انتخابات کشیدیم و توانستیم پیچیده‌ترین حقه های سیاسی بین‌المللی را برای مردم خودمان به راحتی بکشیم که به نفع همه روحانیان و سپاهیان و چپاولگران گرد سفره بیت المال ایران باشد.

وی ادامه داد: کشورهای غربی مردم ما را ترساندند و گفتند اگر جمهوری اسلامی ایران را ساقط نکنید. شما را تحریم خواهیم کرد. اما بعد از 37 سال مشخص شد جمهوری اسلامی ایران به همه دروغ می‌گوید و آنچه کرده است حیله و نیرنگ بوده و بعد از 37 سال اینک آخوند زاده ها به مردم میگویند. به آخوندها رای دهید تا به جای یک فقیه چند فقیه بر شما ولایت داشته باشند و حکومت کنند.

روحانی گفت: ما از این پس به آینده می‌نگریم،‌ پس می‌توان با حیله و نیرنگ, منطق و استدلال دنیای بزرگ امروز را به مسیر انحرافی کشاند و می‌توان در دنیای امروز مشکلات عظیم و پیچیده ایجاد کرد تا مردم را به پای صندوق رای کشاند. و به حکومت اسلامی ادامه داد.

هیچ نظری موجود نیست: